18 graderHELVETE vad varmt det är
jag har svettats så mycket att det känns som om jag har tappat 70 % av min kroppsvikt från all vätska som lämnat kroppen
hur är temperaturen hos er
19 grader här18 grader
gik 15km i går og det var fedt
er negerbrun nu
kan ikke 30 grader igen19 grader här
tänkte att det var en bra idé att gå på promenad och det kändes som om jag skulle svimma.
om sommaren blir lika varm som för två år sedan kommer jag inte överleva.
mer inland har det närmat sig 2016 grader blekinge, bredvid östersjön så det fläktar ändå
tog 6 km promenad, blev lite svett men det är fortfarande rätt gött, ska försöka på mig ett springpass senare ikväll när det inte är så varmt
![]()
![]()
INGENTING VÄXER UTANFÖR DESIGNERADE BIO-DOMES INUTI KAFETERIAN PÅ IKEA
MASS-EMIGRATION HAR REDUCERAT NORDENS POPULATION TILL 22,2% AV VAD DEN VAR 2017
DANSKA OCH SVENSKA STATEN HAR FALLIT. DE KUNGLIGA FAMILJERNA LEVER I EXIL EFTER MASS-BRÄNDER I KÖPENHAMN OCH STOCKHOLM
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DET IKKE ENGANG JUNI ENDNU FUCK FUCK FUCK
vaa>när du inser att du troligtvis inte kommer kunna gå till stranden med dina vänner som du brukar varje sommar
jag klarar inte denna isolationen längre grabbar
min by är tråkig och jag vill bara se vännerna igen