Isuckatgaming
Rictal-Approved
- Nebulae
- 56,920
det var den fedeste ting jeg har gjort i hele mit liv
det tvivler jeg ikke på, det lyder som en vild oplevelse
Reactions:
List
det var den fedeste ting jeg har gjort i hele mit liv
gud bevare broder ond
vårt första och sista försvar mot fascister, kommunister, rollspelare och eternal anglos
hader tyskereEnglænderne er fjenden
Tyskerne er fjenden
Amerikanerne er fjenden
Russerne er fjenden
Tyrkerne er fjenden
Kineserne er fjenden
Stol på ingen, ikke engang dig selv
hader tyskere
hader amerikanere
hader russere
hader tyrkere
hader kinesere
elsker dronningen
elsker tuborg
elsker hvede marker
elsker blonde piger
så simpelt er det
skåningar.....Vår skola firade fettisdagen genom att ha tre elever i aulan äta så många semlor som möjligt utan att kräkas tills man är den enda kvar eller tiden går ut och man har ätit mest.
En av eleverna kräkte 2 minuter innan tiden gick ut på bordet, och vinnaren såg ut som en person med rabies efteråt och kunde inte sluta skaka.
De delade ut gratis semlor efteråt men det var så många elever att jag inte hann ta en :(
Så hur är eran fettisdag än sålänge?
Tack för påminnelsen kompisVår skola firade fettisdagen genom att ha tre elever i aulan äta så många semlor som möjligt utan att kräkas tills man är den enda kvar eller tiden går ut och man har ätit mest.
En av eleverna kräkte 2 minuter innan tiden gick ut på bordet, och vinnaren såg ut som en person med rabies efteråt och kunde inte sluta skaka.
De delade ut gratis semlor efteråt men det var så många elever att jag inte hann ta en :(
Så hur är eran fettisdag än sålänge?
tänkte precis skälla på dig men du kom ihågöjj grabbar det är eeeee
fredagsmys
hur mår ni gossar jag är lite sen men jag lovar allt blir bra ändå hahahaha
Hade massa arbete men prokrastinerade eftersom jag var för lat för att det är fredag för fan.öjj grabbar det är eeeee
fredagsmys
hur mår ni gossar jag är lite sen men jag lovar allt blir bra ändå hahahaha
![]()
f r e d a g s m y s
Hur mår mina goa gubbar idag? Vad görs? Här på scanditråden kan vi prata om vad som helst det är öppet för oss alla. Lite som ett AA-möte fast utan alkohol-tema och utan anonymiteten
![]()
f r e d a g s m y s
Hur mår mina goa gubbar idag? Vad görs? Här på scanditråden kan vi prata om vad som helst det är öppet för oss alla. Lite som ett AA-möte fast utan alkohol-tema och utan anonymiteten
någon speciell del eller försvarsgren av militären du vill jobba med?just det, det trillade in här idag
får nog ta o fylla i imorrn
ska satsa fullt ut själv fy fan vad kul de ska bli