ja det låter som värsta scifi grejen, hette datasäk förut men dem döpte om detholy shit haha
första gången jag hör det ordet. trodde det lät som någonting från en sci-fi film.
Ändå, låter nice. Hoppas du får någon av de positionerna.
![]()
f r e d a g s m y s
Hur mår mina goa gubbar idag? Vad görs? Här på scanditråden kan vi prata om vad som helst det är öppet för oss alla. Lite som ett AA-möte fast utan alkohol-tema och utan anonymiteten
hade det varit mitt antika piano hade jag slängt in dem i själva pianot och slagit på tangenterna så att hammarna som slår strängarna slår honom istället.Nån jävel sabba precis en grabbs antika piano wtf lol
aa grabben spydde som satan rakt på det asså illahade det varit mitt antika piano hade jag slängt in dem i själva pianot och slagit på tangenterna så att hammarna som slår strängarna slår honom istället.
det var som tusan.
Træt på en måde søvn ikke kan fixe2 prov
5 inlämningar
fryser
pojkvän håller på med examen så har ingen tid
alla vänner bortresta under födelsedagen om mindre än två veckor så ingen man kan fira med förutom familj
jobb på mcdonalds
om ni bara visste hur illa saker e
![]()
mfw I alle sammen er fuldstendig /fucked/ mens jeg sidder her og har haft the pisse godt non-stop de sidste to måneder
![]()
ses senere virgins
Det är grymt, semifinal imorgon, allsvenskan är igång, inte så mycket plugg innan påsk och är på g med en tös.HELVETE JAG HAR GLÖMT TOTALT AAAAAAAAAAAAAAAA
Förlåt pojkar dags för en revival här. Hur känner ni er? Vad händer, vad görs och hur ni det?
Dags att återuppliva tråden för fan
Själv är jag stendöd, sjuk och allmänt miserabel
BaseretDet är grymt, semifinal imorgon, allsvenskan är igång, inte så mycket plugg innan påsk och är på g med en tös.
Nu ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför dagen imorgon! Godnatt kompisar! :grinning:
![]()
mfw I alle sammen er fuldstendig /fucked/ mens jeg sidder her og har haft the pisse godt non-stop de sidste to måneder
![]()
ses senere virgins
baserade må-bra-postareDet är grymt, semifinal imorgon, allsvenskan är igång, inte så mycket plugg innan påsk och är på g med en tös.
Nu ska jag gå och lägga mig och vara utvilad inför dagen imorgon! Godnatt kompisar! :grinning:
![]()